Stort udbytte og godt indhold kræver forberedelse og indsigt. Jeg arbejder altid med en høj grad af tilpasning i mine forløb og derfor er det vigtigt at kende min arbejdsform.
Den består af følgende 3 faser:
Foranalyse
Foranalysen har til formål at sikre så stort et udbytte af indsatsen, som muligt og samtidig gøre medarbejderne trygge ved at lade deres samtaler indgå.
Samtidig opnår jeg en indsigt i en dagligdagen i afdelingen.
Foranalysen består af:
Besøg i afdelingen
En kort snak med hver medarbejder
Introduktion til optagelse af samtaler
Varighed: 1 dag fra kl. 9.00-15.00
Konkret tilpasning
I denne fase arbejder jeg mig i dybden med materialet:
.Gennemlytter det optagede materiale
Udvælger eksempler
Skriver cases
Tilpasser diverse øvelser og indhold
Træning
Denne fase består af 1 eller flere kursusdage med fokus på den gode service på telefonen. Indholdet er tilpasset efter foranalysen og kunne bestå af emner som
Den gode indledning
God samtalestyring
Sprogets betydning
Når følelserne kommer i spil – en slags konflikthåndtering
Se eksempel på kursusprogram her
Ønsker du en drøftelse af mulighederne for at få dine skjulte potentialer omsat til et bedre salg, mere energi eller andet godt, så ring, skriv eller råb.
Vivian Hasling Brandt
Hannesvej 3, 8660 Skanderborg