Kurser

Følelsesmæssig intelligens i fremtidens kundeservice

Hvad får I ud af et forløb?

Analyse af den nuværende kommunikation og potentialet.

Værktøjer til at være autentiske i jeres service.

Kortere samtaler med fokus på det centrale.

Øget medarbejdertrivsel.

Højere kundetilfredshed.

Konkrete værktøjer og formuleringer, der virker.

Min arbejdsform

Stort udbytte og godt indhold kræver forberedelse og indsigt.

Jeg arbejder altid med en høj grad af tilpasning i mine forløb og derfor er det vigtigt at kende min arbejdsform.

Den består af følgende 3 faser

Foranalyse

Foranalysen har til formål at sikre så stort et udbytte af indsatsen, som muligt

Foranalysen består af:

    • Besøg i afdelingen
    • En kort snak med hver medarbejder
    • Introduktion til optagelse af samtaler
    • Varighed: 1 dag fra kl. 9.00-15.00

Konkret tilpasning

I denne fase arbejder jeg mig i dybden med materialet:

  • .Gennemlytter det optagede materiale
  • Udvælger eksempler
  • Skriver cases
  • Tilpasser diverse øvelser og indhold

Kursus

Denne fase består af 1 eller flere kursusdage med fokus på den autentiske service og kommunikation. Indholdet er tilpasset jeres ønsker og resultaterne af foranalysen.

Se eksempel på indhold og emner her

Train-the-trainer

Har I selv instruktører, coaches eller trænere internt, der skal klædes på til at undervise og coache i den gode dialog, så har jeg erfaringen og forløbet, der kan klæde dem godt på til opgaven.

Ring eller skriv, så tager vi en snak om hvad det kræver.

 

Ønsker du en drøftelse af mulighederne for at få dine skjulte potentialer omsat til bedre resultater, mere energi eller øget trivsel, så ring, skriv eller råb.

Vivian Hasling Brandt
Hannesvej 3, 8660 Skanderborg

Skriv til mig her