Inspiration

Her kan du finde inspiration til kurser og foredrag.

Følelsesmæssig intelligens

Din superpower I din kommunikation – Hvad sker der, når vi sætter vores EQ i spil? – Hvorfor er den vigtig og hvad kan vi opnå?

Sæt jeres EQ i spil i jeres daglige kommunikation

– og få kortere samtaler – gladere kunder – og bedre trivsel.

Fokus på EQ hæver generelt tilfredsheden med op til 15%

Samtalens faser

Hver fase har sin egen berettigelse og hver fase sine egne udfordringer og og fordele. Få overblikket og skab kortere samtaler, bedre indhold og højere tilfredshed, for både medarbejdere og kunder.

Dialogens opbygning og fasernes forskellige formål

Indledningen som styringsværktøj

Dialogens faldgruber og muligheder

Afslutningens vigtighed i den loyalitetsskabede service

Ta’ styring

Og få det optimale udbytte af samtalen. Små fif, der gør den store forskel.

Styring af samtalen – fif og gode vendinger

Samtalens mål og hvad der kan gøre styring svært

Ordenes magt som styringsværktøj

Når følelserne tager over

Hvad gør jeg?

Følelser, der fylder og overtager samtalen kan være stressende og svære at håndtere. Få indsigt i de enkle virkemidler og nedsæt stressniveuaet.

Fif til de svære samtaler

Fakta kontra følelser

Hvordan får jeg kunden til at lytte?

Pauser som styringsværktøj i de svære samtaler

Tips og tricks til de svære samtaler

Exitstrategier, hvordan forlader jeg samtalen uden at smække røret på?

Formuleringer og sproglige virkemidler

Servicesproget og formuleringernes finurligheder

De små ord, der kan gøre en stor forskel

Positiv, neutrale og negative vendinger

Servicesprogets små magiske virkemidler

Kontakt

Har du spørgsmål, kommentarer eller ønsker du en drøftelse af mulighederne for at få jeres skjulte potentialer omsat til resultatskabende adfærd så kontakt mih på:

Hannesvej 3, 8660 Skanderborg

+45 7172 2565

vivian@haslingb.dk

Læg en besked